A FEJÉR MEGYEI MÉRNÖKI KAMARA
ÚJABB INTÉZKEDÉSEI
a koronavírusos helyzetben
2020. 10. 07.
A koronavírus terjedésének 2. hullámában az általánosan érvényes intézkedésekhez igazodva az alábbiakat rendeltük el:
- A kamara megszokott irodai személyes ügyfélfogadása tekintettel az ott dolgozók egészségének védelmére, október 7-én nulla órától visszavonásig szünetel.
- Áttérünk a 2020. tavaszán már jól bevált elektronikus kapcsolattartásra (e-mail, telefon, e-papír), illetve befizetések esetén a banki vagy postai átutalásra. Készpénzben történő befizetés ezen időszakban nem lehetséges!
- A kamara irodájához esetleg érkező ügyfél csak a földszinti postaládában helyezhet el leadandó anyagokat. Heti ügyeleti rend szerint kedden és pénteken a kamara egy ügyeletes munkatársa üríti a postaládát. Az időközben érkező az érvényes jogosultságokat igazoló kérelmekre az igazolásokat elektronikus (ügyfélkapu, e-mail) úton tudjuk megküldeni.
- Az ezen időszak alatt elkészített, a jogosultságokra vonatkozó határozatokat és egyéb ügyiratokat kizárólag elektronikus kézbesítéssel tudjuk megküldeni az ügyfélkapun keresztül.
- Aki nem rendelkezik ügyfélkapuval, annak a megadó pozitív döntéseket szkennelt formában küldjük meg e-mail üzenetben azzal a megjegyzéssel, hogy később postázzuk a papír alapú döntésünket. Elutasító nemleges döntés csak ügyfélkapus elektronikus és postai kézbesítéssel közlünk.
- Ebben az időszakban telefonon érdeklődni sürgős esetekben:
Szepes András elnök 06 30 9946 779
Kumánovics György titkár 06 20 9517 925
Pálfiné Nagy Mária 06 22 506 262 (napközben).
Kumánovics György Dr. Szepes András József
titkár sk. elnök sk.